חדש: מרכז מפואר ללידה טבעית

עפר גדנקן No Comments on חדש: מרכז מפואר ללידה טבעית

חדש במרכז הרפואי שיבא: מרכז חדשני ומפואר ללידה טבעית

20:43
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף במרחב ממנו בוצעו שיגורים לגליל | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לידה טבעית תוך הקשבה לתהליך הטבעי ושיתוף פעולה של הצוות הרפואי, היא בחירה של נשים רבות המעוניינות לחוות כך את הלידה. המרכז הרפואי שיבא – תל השומר, בחר לתת מענה לציבור היולדות הרחב ולאפשר את הלידה הכי טבעית בעולם בתוך בית החולים ועם כל התנאים הנדרשים לצורך כך.

לפני כחודשיים נפתח שב ונפתח המרכז ללידה טבעית בשיבא – תל השומר, לאחר שיפוצו וחידושו. מדובר בשני חדרים מפוארים ומרווחים המותאמים בדיוק ללידה טבעית. הם כוללים את הציוד החדשני ביותר ושירות הניתן על ידי צוות ייחודי תומך ומקצועי שנמצא שם לאורך כל הדרך בשביל לתת את החוויה הכי טובה שיש, בדיוק כרצון היולדת.

"כמיילדת וותיקה בשיבא כבר למעלה מ-36 שנה", אומרת איריס בדרק –מיילדת ואחראית היחידה ללידה טבעית במרכז הרפואי שיבא – תל השומר, "אני מאמינה בכל לבי שנשים יכולות ויודעות ללדת באופן טבעי, לו רק יהיה להן את השקט, השלווה, הסבלנות ותחושת הביטחון. למען אלה הוקם מרכז הלידה הטבעית, ואנו המיילדות נוכחות בלידה לצידן של הנשים, כדי לספק את הסביבה התומכת, את הידע המקצועי שלנו ואת האמונה בעוצמתן של הנשים בתהליך הלידה הקסום כל כך".

אשה שרוצה ללדת במרכז ללידה טבעית, חשוב שתיידע על כך את צוות המיילדות מיד עם בואה למרכז הרפואי. כמו כן המרכז ללידה טבעית מזמין את הנשים המעוניינות ללדת בו לפגישת תאום ציפיות הכוללת  סיור והסבר על התהליך. בלידה ראשונה זהו תנאי מקדים, בלידה חוזרת אפשרי אך לא מחייב. להתראות בשמחות!



0 תגובות